Pojat on kyselly nyt monesti et "mikä on elämä". Yritettin miehen kanssa selittää mitä kaikkea elämän kirjoon voi kuulua: syntymä, kasvaminen...ja sit voi löytää kivan vaimon tai miehen...

A: "...tai pallon!"

 

Mukava kun äiskäkin saa välillä tosi positiivistakin palautetta:

E: "Oot ihan ihana koko tyttö!"

 

Ruokapöydässä:

mie: "Otatko maitoa vai piimää?"

E: "Maitoa. Minä tykkään joskus piimästä ja joskus maidosta. Nyt minä tykkään maidosta. Minä tykkään ens joskuna piimästä."

 

Olin jättäny ukot autoon oottamaan kun piipahdin kaupassa. Lähtiessä olin sanonu et voitte vaikka ootellessa lauleskella kahestaan. Palasin autolle...

A: "Ei lauleskeltu!"

mie: "No mitäs teitte?"

ukot kuorossa: "Juteltiin kakkajuttuja!"

 

E: "Onko meillä vielä niitä...kosteuspähkinöitä?" (=pistaasipähkinöitä)